söndag 1 januari 2012

Gott Nytt År

Denna pläden är lite annorlunda i randningen än dom anra som jag har gjort men den är gjord i Drops Muskat också, den är 95 x 75 cm och kostar 950 + frakt.



Denna pläden är virkad i Järbos bomullsgarn, jag har blandat rutorna slumpvist. den mäter 125x100 cm och kostar 800kr.

En del rutor är virkade med fasta maskor och en del med stolpar.


Jag fick ett barnbarn 14 dec och har virkat den här katten till honom.
Ja så var det ett nytt år igen tänk vad tiden rinner iväg, själv har jag firat in det nya året på jobbet. Jag har jobbat tre nätter i sträck och känner mig lite mör, men det är bara att ta nya tag och jag skall försöka att vara lite mer aktiv på min blogg i år. Har ett par nya plädar som jag vill visa upp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar